Ce-am avut şi ce avem - Noul val - chip de regizor la Festivalul de Teatru Toma Caragiu, 2014, Irina Zlotea
În prezenţa unei femei, Vania se face mic, mic... - Unchiul Vania, Mirela Sandu, un interviu cu Csilla Albert, Gábor Viola
Andrei Şerban la Ipoteşti. Un workshop trăit - Academia Itinerantă Andrei Şerban, Ipoteşti, 2011, Cristiana Gavrilă
Destinaţia Ionesco - Cinci dimensiuni feminine, Ruxandra Anton
Pe aripile instinctului - Cutia Pandorei, Ruxandra Anton
Dragoste închiriată - Natură moartă cu nepot obez, Ruxandra Anton
Jocurile crizei! - Festivalul Zile şi Nopţi de Teatru European, Brăila, 2009, Ruxandra Anton
Teatralitate retro - Footsbarn Theatre, Oltiţa Cîntec
Undeva în Europa - Premiul Europa pentru Teatru, 2009, Crenguţa Manea
O comedie postmodernă - Alles zu seiner Zeit / Toate la timpul lor, Oltiţa Cîntec
Corpul ca idee-cameleon - Dance a Playful Body, Gina Şerbănescu
Homo ludens sau Ovidiu revisited - Metamorfoze, Alina Mazilu
Valea sărbătorii - 60 de ani de la înfiinţarea teatrului I.D. Sârbu din Petroşani, Ruxandra Anton
Atelier Cehov susţinut de Yuriy Kordonskiy, Alina Mazilu
Festivalul Shakespeare 2008. Impresii răzleţe., Liviu Ornea
Teatrul fluid: Salt - FITS 2008, Oltiţa Cîntec
Patru actori, douăsprezece roluri - Harold şi Maude, Oltiţa Cîntec
De la iniţiere, la confesiune - Spovedanie la Tanacu, Crenguţa Manea
...un om lucid este egal cu un om periculos - eMeS, Crenguţa Manea
Horaţio-Hamlet: scrisoare din pântecul mausoleului - Hamlet, Miruna Runcan
Societatea de vânătoare sau lungul drum al zilei către moarte, Liviu Ornea
Infernul nu sunt ceilalţi - Cu uşile închise, Liviu Ornea
Desant românesc, cu Thespis, la Avignon - Mansardă la Paris cu vedere spre moarte, Oltiţa Cîntec
O poveste pentru oameni mari - OO!, Oltiţa Cîntec
Un spectacol mediocru - A douăsprezecea noapte, Oltiţa Cîntec
Ancheta Decăderea criticii, Liviu Ornea
Înainte de tăcere, Liviu Ornea
Placet qui absurdum - Ionesco - Cinci piese scurte, Liviu Ornea
Ce formidabilă harababură!, Liviu Ornea
Neil LaBute la Teatrul Act, Liviu Ornea
Quartett-ul lui Bob Wilson, Liviu Ornea
Hamletmachine. Un eveniment, Liviu Ornea
Purificare. Teatrul ca experienţă mistică, Liviu Ornea
Chéreau şi Brook: fascinaţia textului - La légende du grand inquisiteur, Liviu Ornea
Talentul de-a coagula o echipă - Năzdrăvanul Occidentului, Oltiţa Cîntec
Teatrul ca întîlnire - La MaMa New York, Oltiţa Cîntec
Trei nopţi cu Madox - Vezi duhul sfânt făcut sensibil?, Liviu Ornea
Act pur de narcisism - Elizaveta Bam, Liviu Ornea
Că vinovat e tot făcutul - Molly Sweeney, Liviu Ornea
O seară de neuitat... - Visul unei nopţi de vară, Liviu Ornea
Notaţii din Festival, Liviu Ornea
Direct din Amsterdam: Anneee Frank. Cronică pe două voci, Liviu Ornea
Despre lumea de azi şi despre România care a fost odată / Ochean întors - Adrian Cioroianu, Ileana Popovici, pe marginea unei cărţi de Ana Maria Narti
Lecţia Basarabiei / Moldova pe tobogan - Andreea Dumitru, Doina Jela Despois, Vitalie Ciobanu
Redescoperirea lui Shakespeare - Andrei Şerban, pe marginea unei cărţi de Ana Maria Narti
Uneori pot să aibă dreptate şi săracii critici - Oltiţa Cîntec
Actoria - şansa de a da sens existenţei - Mirela Sandu, un interviu cu Áron Dimény
Corpul meu a vrut să fie balerin, iar sufletul actor - Gina Şerbănescu, un interviu cu Marius Manole
Eu nu pot să separ arta de viaţă - Liviu Ornea, un interviu cu Alexander Hausvater
Există o criză de oameni motivaţi şi nu numai în teatru - Mirela Sandu, un interviu cu Tompa Gábor
În teatru totul e excepţional, ca o sărbătoare - Alina Mazilu, un interviu cu Ofelia Popii
La capătul fiecărui rol este marea singurătate a ta - Mirela Sandu, un interviu cu Anton Tauf
Marea libertate a dramaturgului este anonimatul - Alina Mazilu, un interviu cu Visky András
Nuditatea ne scandalizează, dar nu şi măştile pe care ni le punem - Andreea Dumitru, un interviu cu Pippo Delbono
O modalitate de a gândi cu materia scenică - Crenguţa Manea, un interviu cu François Tanguy
Piesele mele sunt de o precizie geometrică - Ruxandra Anton, un interviu cu Katalin Thuróczy, traducere de Anamaria Pop
Regizorul, chiar dacă e tânăr şi la început, trebuie creditat - Andreea Dumitru, un interviu cu Olivia Grecea
Sunt un om care se coace greu. Am nevoie de timp pentru tot - Mirela Sandu, un interviu cu Ervin Szűcs
Ţin ca lucrurile să întâmple pe scenă, la vedere - Mirela Sandu, un interviu cu Horia Suru
Trebuie să stai în linişte, să auzi vocea din interior - Mirela Sandu, un interviu cu Enikő Györgyjakab
Chişinău, 7 aprilie (teatru-document) - Irina Nechit, Mihai Fusu, Dumitru Crudu, Constantin Cheianu
Fiare, îngeri şi martiri. Însemnări despre seducţia totalitară - Ana Maria Narti
Shakespeare - textul ca partitură de joc - Ana Maria Narti
Silviu Purcărete sau privirea care înfăţişează - Oltiţa Cîntec
Soţii Palavrakis - Angélica Liddell, traducere de Alina Cantacuzino
© 2001-2019 Asociaţia LiterNet®. Toate drepturile rezervate
Design: Bogdan Gheorghe
Publicitate: Web Hosting